کد مطلب: 205116
اميرعبداللهيان:
تفاوت «به زودي» ما با غربي‌ها خيلي زياد است
تاریخ انتشار : 1400/07/03 10:02:25
نمایش : 1268
وزير امور خارجه کشورمان گفت: ما اراده بازگشت به مذاکره را داريم، اما مذاکره‌اي جدي و تأمين کننده حقوق و منافع ملت ايران.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حسين اميرعبداللهيان وزير امور خارجه ايران گفت: برخي در ملاقات‌ها دوست دارند مدام بگويند اينکه شما مي‌گوييد به زودي اين "به زودي" يعني چند روز، چند هفته، چند ماه؟

 وي تصريح کرد:  به زودي يعني به محض کامل شدن بررسي‌هاي ما، اين اقدام را انجام خواهيم داد.

وزير امور خارجه ايران ادامه داد: البته من به طرف‌هاي اروپايي وعده‌هايشان از جمله اينستکس [کانال مالي اروپا] را يادآوري مي‌کنم که مدام مي‌گفتند ظرف چند ماه آينده و به زودي انجام مي‌شود.

اين ديپلمات عالي رتبه ايراني افزود: تفاوت بين به زودي ايراني و به زودي غربي خيلي زياد است. به زودي از نظر ما يعني واقعا در اولين فرصتي که بررسي‌هايمان تکميل شود. مهم اين است که ما اراده بازگشت به مذاکره را داريم، اما مذاکره‌اي جدي و تأمين کننده حقوق و منافع ملت ايران.

وزير امور خارجه  همچنين در ادامه  گفت‌وگو با صدا و سيما درباره گفت‌وگوهاي ايران و عربستان نيز گفت: ما با عربستان سعودي گفتگوهايي داريم که اميدوار هستم در آينده نزديک به نتايج مطلوب برسد و بتوانيم جزئياتش را اعلام کنيم.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg